شناسهٔ خبر: 155445 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دستور کارجلسه آینده مجمع تشخیص/لوایحFATFدر دستور کار کمیسیون هاست

مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: cft و پالرمو از دستور کار مجمع خارج نشده و سخنان مطرح شده گمانه زنی‌های بیخود است. این لوایح در کمیسیون‌ها مطرح بوده و دستورات لازم نیز به آنها داده شده است.

به گزارش «نماینده» آیت الله جواد مجتهد شبستری در مورد دستور جلسه روز آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بحث زمان بندی مصوبات را در دستور کار داریم. دستور دو جلسه گذشته نیز به این موضوع اختصاص داشت و این جلسه هم ادامه همان صحبت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: باید در مورد مصوباتی که به مجمع ارجاع می‌شود و اختلافاتی که بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی است، نظر ما باید دارای زمانبندی باشد. این موضوع در جزئیات هنوز نیاز به بررسی دارد و باید زمانبندی به اقتضا مسائل مربوطه باشد.

وی همچنین ضمن اشاره به برخی ادعاها در مورد رد نهایی لوایح چهارگانه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: CFT و پالرمو از دستور کار مجمع خارج نشده است. سخنان برخی را دیده‌ام که اینها تنها گمانه زنی‌های بیخود است. این لوایح در کمیسیون‌ها مطرح است و دستوراتی را نیز که لازم بود، به کمیسیون‌ها داده شده و آنها هنوز در حال بررسی هستند.

مجتهد شبستری در ادامه افزود: البته بنده نظر خود را در مورد این لوایح گفته‌ام و تابع نظر اکثریت هستم. البته تا به آنجایی که اطلاع دارم نظر اکثریت هم بر رد اینها است ولی فعلاً مطرح نشده و تا زمانی که در جلسه به صورت رسمی مطرح نشود، نمی‌توان اعلام نتیجه نهایی کرد.

نظر شما