شناسهٔ خبر: 155436 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فرهنگی: گزینه‌های نواب رئیسی فراکسیون ولایی تعیین شدند

محمدحسین فرهنگی در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بنده و مصری گزینه‌های احتمالی نواب رئیسی فراکسیون نمایندگان ولایی هستیم.

به گزارش «نماینده» محمدحسین فرهنگی، درباره نحوه حضور فراکسیون متبوعش در انتخابات هیئت رئیسه مجلس، گفت: مجمع فراکسیون نمایندگان ولایی روز شنبه (۴ خرداد ماه) تشکیل جلسه می‌دهد و درباره گزینه‌های انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جمع‌بندی می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر صرفاً در شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مباحثی درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مطرح شده است اما به اجماع کامل نرسیده‌ایم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: طبق مباحث صورت گرفته، بنده و عبدالرضا مصری احتمالاً گزینه‌های این فراکسیون برای نواب اول و دوم هستیم اما سایر جزئیات روز شنبه تعیین تکلیف می‌شود.

فرهنگی درباره گزینه فراکسیون نمایندگان ولایی برای ریاست مجلس، اظهار داشت: در این باره هم هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم اما با توجه به مباحث صورت گرفته اکثر اعضا نظرشان این است که از لاریجانی حمایت شود اما در این زمینه هم مخالفانی وجود دارد.

نظر شما