شناسهٔ خبر: 155386 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دوشنبه؛ جلسه غیرعلنی مجلس درباره گرانی کالاهای اساسی

مجلس عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره وضعیت گرانی کالاهای اساسی، گفت: قرار است مجلس در روز دوشنبه هفته جاری جلسه‌ای غیرعلنی با حضور وزرای دولت درباره این موضوع برگزار کند.

به گزارش «نماینده» اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع‌بندی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره اقدامات دولت برای تأمین کالاهای اساسی، گفت: با توجه به اینکه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره علل گرانی کالاهای اساسی تهیه شده، قرار است این گزارش در یکی از جلسات علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین از جلسه غیرعلنی پارلمان با وزرای اقتصادی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در روز دوشنبه(۳۰ اردیبهشت) خبر داد و افزود: قرار است در این جلسه، دولت ضمن اینکه گزارشی از برنامه‌هایش برای تأمین کالاهای اساسی در سال‌جاری ارائه می‌دهد، گزارشی نیز از علل گرانی کالاهای اساسی به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس اضافه کرد: قرار است در جلسه غیرعلنی روز دوشنبه مجلس، نمایندگان و برخی رؤسای کمیسیون‌ها نیز دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را مطرح کنند.

رنجبرزاده ادامه داد: باید مشخص شود که دولت مجوزی که از مجلس برای تأمین کالاهای اساسی از منابع ارزی را دریافت کرده، چگونه اجرا کرده است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت برای تأمین کالاهای اساسی کشور گام‌های عملی بردارد، زیرا مجوزهای قانونی برای این کار از سوی مجلس در اختیارش قرار گرفته است.

نظر شما