شناسهٔ خبر: 155285 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت قبل مذاکره نباید راکتورها را متوقف می‌کرد/ دولت آمریکا فاقد منطق و پایبند توافق نیست

نقوی حسینی/21 نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نباید به دلیل مذاکره از کار خود دست کشیده و فعالیت خود را متوقف کند اما این اتفاق افتاده است و پیشرفت هسته‌ای متوقف شد و چند سال عقب ماندیم.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی حسینی در خصوص مصوبه شورای هماهنگی در جهت حمایت از شورای عالی امنیت ملی کشور اظهار کرد: آمریکایی‌ها با هم‌پیمانانش در حال اعمال رفتارهای خصمانه علیه ملت ایران هستند و این رفتارها و عملکردها نشان‌دهنده غیرقابل‌اعتماد بودن آن‌ها است.

وی گفت: پایبند نبودن آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به موازین بین‌المللی موضوعی نیست که تازگی داشته باشد در این شرایط، همه مراجع و سازمان‌ها باید در کنار مردم قرار بگیرند و از سیاست‌گذاری‌های کلان کشور دفاع کنند.

نقوی حسینی در خصوص بیانیه شورای امنیت ملی، افزود: با توجه به صحبت‌های رئیس‌جمهوری و بیانیه شورای امنیت ملی، مردم مؤمن و روزه‌دار با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از شورای امنیت ملی اعلام کردم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس بیان داشت: امید است که ملت و مسوولان نظام با کمک یکدیگر بتوانند مقابل این ظالمانه خصمانه بایستند و جواب دندان‌شکن به دشمنان قسم‌خورده دهند.

وی در رابطه با متوقف کردن راکتورها ابراز داشت: قبل از شروع مذاکرات این نکته مطرح شد که دولت آمریکا فاقد منطق است و پایبند توافق نیست.

نقوی حسینی تصریح کرد: ایران نباید به دلیل مذاکره از کار خود دست کشیده و فعالیت خود را متوقف کند اما این اتفاق افتاده است و پیشرفت هسته‌ای متوقف شد و چند سال عقب ماندیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمریکا بخواهد به این‌گونه رفتارهای خود ادامه دهد جمهوری اسلامی ایران گام‌های بعدی را باقدرت‌تر در جهت پیشرفت علمی بر خواهد داشت.

نظر شما