شناسهٔ خبر: 155281 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افزایش ساعت کار مترو هم‌زمان با آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن

مترو مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش ساعت کار مترو هم‌زمان با آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

به گزارش «نماینده»، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ارتباط با تمهیدات مترو برای  بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم اظهار داشت: از امروز شنبه 21 اردیبهشت تا پایان زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خط یک متروی تهران افزایش دارد.

وی با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ۲۲:۳۰ است، گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته مقرر شد تا یک ساعت به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری در ایام برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: فاصله حرکت قطارها در خط یک متروی تهران ازساعت 22:30 تا 23:30 نیز طبق زمانبندی قبلی در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت 23:30 از آخرین قطارهایی که از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) عبور می‌کنند به مبادی اولیه خود بازگردند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد 98 در مصلی امام خمینی (ره) برپا است.

برچسب‌ها:

نظر شما