شناسهٔ خبر: 155267 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

قدردانی شمخانی از مردم برای حمایت از تصمیم برجامی شورای عالی امنیت ملی

شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی از حضور حماسی و پرشور مردم سلحشور ایران در راهپیمایی حمایت از بیانیه و تصمیمات جدید این شورا قدردانی کرد.

به گزارش «نماینده»، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سلحشور ایران در راهپیمایی حمایت از بیانیه و تصمیمات جدید شورای عالی امنیت ملی قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

«اصلی‌ترین سرمایه بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران برای عبور از تهدیدات و بحرانهای سخت، همواره، پشتوانه مردمی و رابطه وثیق و بی‌بدیل میان مردم و خدمتگزارانشان در سطوح مختلف حاکمیت بوده است».

این پیام می‌افزاید: «بدون شک حضور معنادار و آگاهانه مردم روزه‌دار کشورمان در راهپیمایی عظیم حمایت از تصمیمات شورای عالی امنیت ملی در برابر زیاده‌طلبی و بدعهدی دولت آمریکا و بی‌عملی اتحادیه اروپا، مهمترین پیامی است که می‌تواند به مخاطبان اقدامات جدید ایران برای اتخاذ تصمیم عاقلانه منتقل شود».

در پایان این پیام آمده است: «لازم می‌دانم قدردانی و سپاس متواضعانه خود و اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی را به محضر مردم سلحشور و مقاوم ایران اسلامی تقدیم نمایم و بر ادامه قاطعانه این مسیر بر اساس خواست و اراده آحاد مردم ایران تا حصول نتیجه نهایی که استیفای کامل حقوق مسلم کشور در برجام است اعلام نمایم».

نظر شما