شناسهٔ خبر: 155257 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیشنهاد سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس برای مقابله با احتکار کالاهای اساسی

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:برای مقابله با احتکار کالاهای اساسی باید سازمان تعزیرات حکومتی ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید با محتکران کالاهای اساسی برخورد جدی داشته باشد،گفت: در شرایط فعلی اقتصادی اگر فردی کالایی را احتکار کرد باید با وی برخورد جدی شود.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت دادگستری در زمینه جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی باید ورود فعالانه‌ای داشته باشند، ادامه داد: در همین زمینه لازم است کلاس‌های برای روسای تمام سازمان‌های تعزیراتی استان‌ها برگزار شود و آنها را از انفعال و آرامش خارج کنند.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس با اعلام اینکه تاکنون تذکراتی از سوی مجلس به سازمان تعزیرات حکومتی در زمینه مقابله با احتکار و گران فروشی داده شده است، افزود:جلساتی نیز در این زمینه در روزهای آینده با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی آقای انصاری خواهیم داشت.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اضافه کرد:قطعاً مجلس از سازمان تعزیرات حکومتی و  وزارت دادگستری خواهد خواست تا جلوی برخی نابسامانی‌ها در بازار کلاهای اساسی گرفته شود.

نظر شما