شناسهٔ خبر: 155163 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تبادل مسافر بین خطوط 2 و 6 مترو با راه اندازی ایستگاه میدان امام حسین

مترو مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از امکان تبادل مسافر بین خطوط 2 و 6 مترو با راه اندازی ایستگاه میدان امام حسین خبر داد.

به گزارش «نماینده»، علی امام،مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در حاشیه بازدید از  پروژه ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین( تقاطع بین خطوط 2 و 6) اظهارداشت: در راستای تسریع و تکمیل اقدامات ساختمانی، فعالیت‌های تجهیزاتی و تاسیساتی این ایستگاه‌ در بخش‌های سیگنالینگ و مخابرات، پله برقی، تهویه، نصب تابلوهای برق، هواسازها و هواکش ها نیز باید به نحوی انجام شود که برای زمان تعیین شده طی چند ماه آینده ایستگاه برای بهره برداری و خدمت رسانی به شهروندان آماده شود.

 مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در این بازدید تاکید کرد: هر چه زودتر نصب تابلوها و پست های برق ایستگاه تکمیل شده و ارتباط بین دو سکوی ایستگاه میدان امام حسین (ع) در خط 2 و خط 6 مترو برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این ایستگاه تبادل مسافر بین خطوط 2 و 6 انجام می‌شود، تصریح کرد: شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه شهدا که با خط 4 تقاطع دارد، می توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین(ع) به خط 2 مترو نیز دسترسی یابند.

نظر شما