شناسهٔ خبر: 155136 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: قدس خبر

اجرای “طرح سپاس” معلم توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس

بسیج قدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در طرح سپاس معلم گفت: معلمان نقش مهمی در حفظ و اعتلای فرهنگ جامعه داشته و هدایتگری و تربیت نسل بر عهده آنان است.

به گزارش «نماینده»  ، طرح سپاس معلم توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس برگزار و از زحمات ۲۵۰۰ نفر از زحمات ارزشمند معلمان و فرهنگیان مدارس دخترانه و پسرانه قدردانی شد.

سرهنگ فیاض اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند معلمان که در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان و فرزندان ایران تلاش می کنند، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) در دیدار با جمعی از معلمان، اظهار داشت: تمام کسانی که در سنین جوانی تربیت یافتند و جان خود را در دفاع از خاک کشور از دست می دهند، این ها تربیت یافته همین مدارس هستند. معلمان نقش مهمی در حفظ و اعتلای فرهنگ جامعه دارند و تربیت نسل و هدایتگری بر عهده آنان است.

وی افزود: معلمان در انتقال فرهنگ ایثار، فداکاری، شهادت، آموزش و تربیت دانش آموزان نقش ارزنده ای دارند و امام راحل(ره) نیز نقش معلمی را نقش انبیا معرفی کردند.

معلمان ضمن استقبال از این طرح و تبریک از اقدام فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کردند: امنیت جامعه و آرامش موجود در برگزاری کلاس های درس را مدیون پاسداران هستیم. پاسداران، انسان های بیداری هستند که بالاتر از معلمان با هوشیاری مراقب صیانت از فعالان امر آموزش و پرورش هستند و ما نیز تشکر متقابل داریم.

در حاشیه این مراسم دانش آموزان سرودهای جمعی در ارتباط با ایران خواندند و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما