شناسهٔ خبر: 155045 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: قدس خبر

شبکه بهداشت در احداث مراکز بهداشتی و درمانی اقدام کند

شبکه بهداشت رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس گفت: شورای اسلامی دو قطعه زمین در سال ۹۶ جهت احداث مرکز سلامت در شهرک ابریشم و خانه سلامت در کاووسیه به اداره بهداشت واگذار شده است که خواستار احداث آنها هستیم.

به گزارش «نماینده»، جلسه ۱۵۴پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان قدس با حضور اعضای شورا در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

حسین چنافچی، رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس با اشاره به روز ملی شوراهای اسلامی و نقش آنها در جامعه اظهار داشت: شوراهای اسلامی در سال ۷۸ به صورت عملیاتی در جامعه آغاز به کار کردند و شاهد حضور مردم در مدیریت شهری جامه مدنی و مردم سالاری دینی که برگرفته از آیه قرآن کریم است، شدیم. وظیفه شوراها دفاع از حق و حقوق و مطالبات قانونی مردم است.

وی با اشاره به هفته سلامت افزود: شبکه بهداشت شهرقدس جزء موفق ترین ادارات در سال ۹۷ بوده و خدمات شایانی را در جهت توسعه مراکز بهداشت و درمان و خانه های سلامت انجام داده است. در سال ۹۶ دو قطعه زمین توسط شورا جهت احداث  مرکز سلامت در شهرک ابریشم و خانه سلامت در کاووسیه به اداره بهداشت و درمان و مجمع خیرین سلامت واگذار شد که از شبکه بهداشت و درمان خواستار آن هستیم در جهت احداث ساختمان بهداشت اقدامات لازم را انجام دهند.

نقی علیوند، رئیس شورای اسلامی شهرقدس ضمن تبریک روز شوراها تصریح کرد: شورای اسلامی شهرها و روستاها، بیست سالگی خود را پشت سر گذاشت و این نشان از قوی تر شدن این نهاد مردمی است.
وی افزود: در هفته گذشته با امام جمعه شهرستان و مسیولین سفری را به استان لرستان، شهرستان پل دختر، معمولان و خرم آباد داشتیم و از نزدیک با مشکلات مردم این مناطق سیل زده آشنا شدیم و در جهت کمک رسانی به آنان سعی خود را خواهیم کرد و با همبستگی مردم شهرستان در جهت ساخت منازل مناطق سیل زده گام خواهیم برداشت.

نظر شما