شناسهٔ خبر: 155044 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بهره‌برداری از ساختمان پلاسکو در موعد مقرر

پلاسکو استاندار تهران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساخت ساختمان جدید پلاسکو با معماری ایرانی و اسلامی تا دو سال ‌آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش «نماینده»، محسنی بندپی در حاشیه بازدید از کارگاه ساختمانی ساختمان پلاسکو اظهار داشت: 800 تن آهن‌آلات و بتون در دو ضلع شرقی و غربی این ساختمان به کار گرفته شده است و مراحل ساخت ساختمان جدید پلاسکو بر اساس برنامه پیش می‌رود.

وی گفت: معماری ساختمان جدید پلاسکو بر اساس یک مسابقه علمی انجام شده است و از معماری ایرانی و اسلامی در این ساختمان استفاده شده و از آخرین دستاوردهای علم روز به ویژه برای تأمین ایمنی بهره گرفته شده است. 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: حادثه ساختمان پلاسکو بسیار تلخ بود و باید تلاش کنیم که دیگر شاهد چنین حادثه‌هایی نباشیم. باید فرهنگ ایمنی در ساختمان‌ها جا بیفتد و بنایی که فعلاً در ساختمان پلاسکو ساخته می‌شود برابر استانداردهای روز است. 

وی درباره اتمام این پروژه نیز گفت: تأمین منابع مالی برای پروژه انجام شده است و بنیاد نیز اقدامات لازم را انجام داده و بر اساس برنامه پیش‌بینی ظرف دو سال آینده به اتمام می‌رسد.

محسنی بندپی افزود: 120 واحد در مجتمع نور واقع در خیابان ولیعصر(عج) به افرادی که در این ساختمان مشغول به کار بودند واگذار شد و آنهایی که در این ساختمان حقی داشتند پس از اتمام ساخت واحدهایی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

نظر شما