شناسهٔ خبر: 154957 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

فیلتر شدن صفحات مجازی نیروهای سپاه ضعف آمریکا را نشان می‌دهد

سیدصادق طباطبایی نژاد یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فیلتر شدن صفحات مجازی برخی از نیروهای سپاه از روی ضعف آمریکایی‌ها است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد اظهار کرد: در ایام جاری دو موضوع در خصوص سپاه پاسداران اتفاق افتاد که باعث شد بیش از گذشته نام سپاه بر سر زبان بیفتد و بین مردم شناخته‌تر و محبوب‌تر از گذشته شود.

وی افزود: تروریست خواندن سپاه توسط رئیس‌جمهور آمریکا یک کار احمقانه‌ای بود که هم‌زمان با آن مجلس شورای اسلامی طرح متقابل را برای نیروی‌های نظامی آمریکا مطرح کرد که به تصویب نمایندگان نیز رسید.

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص سپاه پاسداران باعث حمایت همه‌جانبه تمام اقشار ملت و حتی کسانی که انتقاد می‌کردند شد. البته هم‌زمان حضور نیروهای سپاه در خدمت رسانی به سیل زدگان بی تاثیر نبود.

طباطبایی نژاد در خصوص جابجایی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بعد از یک دهه که سرلشکر جعفری خدمات ارزشمندی را به کشور کرد و باعث تقدیر رهبر انقلاب نیز بود معرفی سرلشکر سلامی به عنوان یک نیروی انقلابی شجاع قطعاً می‌تواند سپاه پاسداران را با اقتدار بیشتر در جهان معرفی کند.

وی یکی از بازوهای مهم انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها را سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: قطعاً این نیروی ارزشی می‌تواند بیش از پیش اقتدار خودش را به رخ جهانیان بکشاند.

این عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقداماتی که نیروی سپاه قدس در خارج از مرزهای کشور انجام داد باعث این‌گونه دشمنی‌ها شده که مشاهده می‌شود هم سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهند و هم صفحات شخصی و منتسب به نیروهای سپاه در پیام رسان‌ها را مسدود می‌کنند. این‌گونه اقدامات نشان این است که از سپاه ضربه خوردند و نیروهای ما توانستند رسالت خودشان را انجام دهند.

طباطبایی نژاد با اشاره به این سخن که هرچه دشمن از ما ناراضی باشد نشانگر این است که به وظیفه خودمان به درستی عمل کردیم، گفت: از این سخن نتیجه می‌گیریم که سپاه در راه درستی قرار دارد که باعث عصبانیت آمریکایی‌ها شده است. البته ترامپ با این‌گونه روش‌ها نشان داده بیشتر مرد بازی‌های روانی است و با افکار عمومی در موضوع اقتصادی بازی می‌کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص واکنش مجلس به فیلتر شدن پیام رسان اینستاگرام، گفت: موضوع فیلتر شدن برخی از پیام رسان‌ها یک فرایندی است که در قوای سه‌گانه باید بررسی شود، ولی آنچه در خصوص فیلتر شدن صفحات مجازی نیروهای سپاه احساس می‌شود نشان دهنده این است که آمریکایی‌ها از روی ضعف این کار را کردند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه تا زمانی که ابزار رسانه‌ای ما دست این افراد باشد می‌توانند ما را محدود کنند، اضافه کرد: باید دانش فضای مجازی و امور رسانه را در کشور تقویت کنیم تا استقلال خودمان را در فضای مجازی به دست بیاوریم.

برچسب‌ها:

نظر شما