شناسهٔ خبر: 154897 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فراکسیون پیگیری «اقدامات متقابل رفتارهای خصمانه آمریکا» در مجلس تشکیل شد

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس از تشکیل فراکسیون پیگیری «اقدامات متقابل رفتارهای خصمانه آمریکا» در مجلس، خبر داد.

به گزارش «نماینده»  ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران از تشکیل فراکسیون پیگیری اقدامات متقابل رفتارهای خصمانه آمریکا خبر داد.

وی به عنوان یکی از اعضای هیأت رئیسه این فراکسیون در توضیح محور فعالیت‌های این فراکسیون، گفت: به دنبال علنی‌تر و جزئی‌تر شدن مقابله با آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران تا جایی که سپاه پاسداران را سازمان تروریستی خواندند این فراکسیون تشکیل شده است، همچنین با توجه به سایر اقدامات آمریکا مانند خروج از برجام و سفر به کشورهای مختلف با هدف توسعه تهدیدها و موضوع مطالبه مقام معظم رهبری همه نمایندگان به این جمع بندی رسیدند که اقدام عملی علیه آمریکا صورت بگیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جهت پیگیری طرح‌های مقابله با آمریکا و نظارت بر تهدیدات یا انجام اقدامات نمادین مثل اعلام بیانیه و مواضع از سوی مجلس به عنوان صدای ملت، جمعی از نمایندگان فراکسیون پیگیری اقدامات متقابل رفتارهای خصمانه آمریکا را تشکیل دادند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری سایر نمایندگان و همه دستگاه‌های ذیربط در یک سال باقیمانده از عمر این دوره مجلس بتوانیم در سطح تهدیداتی که نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته و مردم را تحت فشار قرار داده، اقدامات لازم را انجام دهیم. هدف از تشکیل این فراکسیون پیش دستی در برابر اقداماتی است که آمریکا علیه ما انجام می‌دهند.

نظر شما