شناسهٔ خبر: 154865 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت برای بررسی طرح دوفوریتی تقویت جایگاه سپاه دربرابر آمریکا

نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از جلسه امروز کمیسیون برای بررسی بیشتر طرح دو فوریتی تقویت جایگاه سپاه با حضور مسئولان ذیربط خبر داد و گفت: این طرح عصر امروز اصلاح شده و صبح فردا در اختیار صحن علنی قرار می‌گیرد.

به گزارش «نماینده»، علی نجفی خوشرودی، با اشاره به مصوبه صبح امروز(یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی مبنی ارجاع جزئیات طرح دو فوریتی تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا به کمیسیون امانیت ملی برای رسیدگی بیشتر، گفت: این طرح واجد مواردی است که از جایگاه سپاه حمایت کرده و آن را تقویت می کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: قرار است در جلسه فوق العاده عصر امروز کمیسیون، مسئولان دستگاه های ذیربط در جلسه حاضر شوند تا با حضور آنها هرچه سریع تر مواردی که مد نظر نمایندگان بود با دقت نظر بیشتری تبیین شود.

گزارش کمیسیون امنیت از اقدامات ضدحقوق بشری در آمریکا آماده ارائه به صحن علنی است

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی حساسیت ویژه ای نسبت به موضوع تقویت نیروهای دفاعی کشور به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و قصد داریم هرچه سریع تر بررسی جزئیات این طرح در جلسه عصر امروز کمیسیون به اتمام رسیده و صبح فردا به صحن علنی تقدیم شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره گزارشی برای اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا خاطرنشان کرد: گزارش نقض حقوق بشر در آمریکا در کمیسیون امنیت ملی بررسی و تهیه شده و به زودی به صحن علنی ارائه می شود./

نظر شما