شناسهٔ خبر: 154853 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابوترابی:

روحانی حق ندارد منتقدین خود را به جلسات شوراهای عالی دعوت نکند

ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: ممانعت از حضور ضرغامی و رحیم‌پور ازغدی در شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی از نظر کیفری قابلیت پیگیری دارد زیرا رئیس‌جمهور در حال سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود است و باید قوه قضائیه برای پیگرد قضایی ورود کند.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی نماینده  مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تضعیف شورای عالی انقلاب فرهنگی در چند سال اخیر، گفت: برخی مسئولین در اظهارات خود موضوع لزوم انتقادپذیری را مطرح می‌کنند، اما در عمل اینگونه نیستند و بین حرف تا عمل آنها فاصله زیادی وجود دارد. 

وی افزود: متأسفانه 2 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی به جلسات دعوت نشده‌اند، در حالی که حکم اعضای این شوراها از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است و رئیس‌جمهور حق چنین کاری را ندارد که منتقدینش را به این جلسات دعوت نکند.

نماینده  مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممانعت از حضور ضرغامی و رحیم‌پور ازغدی در این شوراهای عالی از نظر کیفری قابلیت پیگیری دارد، چرا که رئیس‌جمهور در حال سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود است، به همین دلیل قوه قضائیه می‌تواند این موضوع را پیگرد قضایی کند. 

ابوترابی در پایان افزود:‌ رئیس‌جمهور نمی‌تواند افرادی که از سوی رهبر معظم انقلاب در شوراهای عالی منصوب شده‌اند را به جلسات راه ندهد. 

نظر شما