شناسهٔ خبر: 154774 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

معاون پارلمانی سپاه:

آمریکا برای تامین صهیونیست‌ها سپاه را تروریست خواند

محمدصالح جوکار// معاون پارلمانی سپاه گفت: تلاش آمریکا بر این امر متمرکز است که با انجام اقداماتی، امنیت رژیم صهیونیستی در آینده منطقه را تامین کند به همین دلیل، سپاه را تروریست خواند.

محمد صالح جوکار معاون پارلمانی سپاه پاسداران، در خصوص اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه به عنوان سازمانی تروریستی، گفت: آمریکا در یک ماه اخیر دو اقدام تعجب برانگیز دیگر در سیاست خارجی خود انجام داد، یکی در خصوص ارتفاعات جولان و دیگری قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی که اینها نشان از تداوم رویه غیر کارشناسی در دولت آن کشور دارد.

وی افزود: تمام تلاش آمریکا و ائتلاف غربی، عبری و عربی که در سال‌های اخیر تشکیل شده، بر این امر متمرکز است که با انجام اقداماتی، امنیت رژیم صهیونیستی در آینده منطقه را تأمین کنند.

معاون پارلمانی سپاه، تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی را یکی از اهداف اقدام اخیر آمریکا دانست و افزود: از طرف دیگر، نتایج انتخابات در رژیم صهیونیستی بر انتخابات آینده آمریکا هم تأثیرگذار خواهد بود و این نکته اهمیت موضوع را برای دولتمردان آمریکا مضاعف کرد.

جوکار تصریح کرد: خوش خدمتی به کشورهای عربی به خصوص عربستان و امارات جهت افزایش سرعت روند دوشیدن آنها توسط ترامپ یکی دیگر از اهدافی است که می‌توان برای اقدام اخیر آمریکا در خصوص سپاه متصور بود.

وی با اشاره به اینکه تروریستی نامیدن سپاه توسط آمریکا صرفاً جنبه رسانه‌ای و تبلیغاتی دارد، تاکید کرد: مضحک بودن این اقدام از آنجا بیشتر مشخص می‌شود که نیروهای آمریکایی برای ورود به خلیج فارس، ناچار هستند که از سپاه پاسداران مجوز بگیرند.

معاون پارلمانی سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها در چهل سال اخیر شکست‌های متعددی را در منطقه تجربه کردند و با اطمینان می‌توان گفت این سیاست آنها هم نتیجه‌ای جز شکست برای آنان به دنبال ندارد.

جوکار گفت: امروز بسیاری در دنیا معترف به این هستند که تنها سپاه می‌تواند در برابر گروه‌های تروریستی همچون داعش که مورد حمایت آمریکا، سعودی، امارات و دیگران بود ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر آمریکا هیچ تأثیری بر روند فعالیت‌های سپاه نخواهد گذاشت، افزود: نتیجه کاری که آمریکایی‌ها انجام دادند در داخل کشور منجر به اتحاد و انسجام بیشتر شد و از طرفی آنها با کاری که انجام دادند موجب افزایش محبوبیت سپاه را فراهم کردند.

معاون پارلمانی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند که ملت ایران یکپارچه سپاه را حمایت می‌کند و اقدام آنها نه تنها از تأثیری گذاری سپاه در عرصه‌های مختلف نمی کاهد، بلکه موجب افزایش آن هم می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما