شناسهٔ خبر: 154726 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تأکید اعضای فراکسیون ولایی مجلس بر جبران خسارت سیل‌زدگان

سیدحسین نقوی حسینی// اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بر ضرورت جبران خسارت سیل‌زدگان تأکید کردند.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی‌حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به جزئیات جلسه صبح امروز(یکشنبه، ۲۵ فروردین) این فراکسیون که پیش از جلسه علنی پارلمان برگزار شد، گفت: در این جلسه،  با توجه به سال رونق اقتصادی و ضرورت افزایش سرمایه اجتماعی نظام با تلاش همه‌جانبه قوا،  بحث دوران پس از سیل و ضرورت رسیدگی به این نیازها و جبران خسارت آسیب‌دیدگان،  ضرورت مدیریت واحد رسیدگی به سیل‌زدگان،  فوریت توجه و جبران خسارات به‌ویژه مناطق محروم و فوریت جبران خسارات دامداران و کشاورزان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دستاوردهای جدید حوزه هسته‌ای و راه‌اندازی نسل ۶ سانتریفیوژها با توان ۲۰ سو غنی‌سازی اقدام خوب و مثبتی بوده است، افزود: علی‌رغم تحریم‌ها، فروش نفت و میعانات خوب بوده و تلاش می‌شود همین شرایط ادامه یابد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به افزایش سرمایه اجتماعی سپاه و بسیج با حضور پررنگ و فعال در سیل، اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران و قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی به‌طور مفصل بحث و بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از سپاه تأکید شد.

نقوی‌حسینی با اشاره به مسائل سودان و دلایل سقوط عمرالبشیر از جمله حمایت از سعودی در جنگ یمن، تأکید کرد: بحث بلندی‌های جولان و تصمیم قاطع محور مقاومت مبنی بر آزادسازی بلندی‌های جولان و مقابله با اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها نیز در جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آینده نامعلوم رژیم صهیونیستی و متزلزل رژیم غاصب و افول و حرکت به سوی از بین رفتن این رژیم و فروپاشی این رژیم،  از دیگر محورهای مورد بحث در جلسه امروز این فراکسیون بود.

نظر شما