شناسهٔ خبر: 154686 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: قدس خبر

آمریکا، اولین آسیب اقدام نابخردانه را خود خواهد دید

محمودی شاه نشین محمودی شاه نشین گفت: اگر بنا باشد یک نیروی نظامی که مطابق با قانون اساسی کشور حافظ کشورش است تروریسم نامیده شود، مطمئن باشید که اولین آسیب این اقدام نابخردانه را خود امریکا خواهد دید.

محمد محمودی شاه نشین، نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرقدس، شهریار و ملارد اظهار داشت: آنچه که امروز در کشور شاهد هستیم، سپاه در تمام صحنه های انقلاب اسلامی چه در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در دستیابی به دستاوردهای انقلاب اسلامی و اخیراً هم در کمک به آسیب دیدگان سیل در کشور همیشه در کنار مردم و کشور بوده است.

وی افزود: سپاه پاسداران با مبارزات مختلفی که داشته است، بار دیگر اسم و نام او موجب وحدت، یکپارچگی و همرنگی در کشور شد و کور دلانی که فکر می کردند می توانند با ایجاد ترس و دلهره در کشور نفاق و دو دستگی ایجاد کنند، موفق نشدند.

محمودی تاکید کرد: این اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا باعث شد که این انسجام و اتحاد در بین مردم و سپاه پاسداران بیشتر شود. همه مردم سپاهی هستند و اگر بنا باشد یک نیروی نظامی که مطابق با قانون اساسی کشور حافظ کشورش است، تروریسم نامیده شود مطمئن باشید که اولین آسیب این اقدام نابخردانه را خود امریکا خواهد دید.

نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه مشق بیان کرد: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همه گروه ها، جناح ها و حزب ها یک دست با پوشیدن لباس سپاه اعلام همبستگی خود را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشان دادند.

محمودی شاه نشین تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح دو فوریتی مبنی بر محدود کردن نیروهای ارتش تروریسم آمریکا برای ایجاد محدودیت در منطقه را تصویب خواهند کرد و مهر مردم به سپاه و جایگاه این عزیزان مرتفع ترخواهد شد و امیدواریم این همدلی و هم زبانی که به برکت وجود رهبر عالی قدر جمهوری اسلامی ایران است، مستدام باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما