شناسهٔ خبر: 154684 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: قدس خبر

بانوان ادارات شهرستان قدس، دولت امریکا در اقدام خصمانه علیه سپاه را محکوم کردند

سپاه جمعی از بانوان ادارات با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ضمن تجلیل از پاسداران، اقدام رئیس جمهور امریکا علیه سپاه را محکوم و همبستگی و وحدت خود را با پاسداران اعلام کردند.

به گزارش«نماینده»، همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، جمعی از بانوان ادارات با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس از پاسداران قدردانی کردند و با محکوم دانستن اقدام رئیس جمهور امریکا علیه پاسداران ایران، همبستگی و وحدت بیشتر خود را با پاسداران شهرستان قدس و کشور اعلام کردند.

سمیه مافی، مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهرستان قدس، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ما سپاهیان برای مردم، از جنس مردم و در کنار مردم هستیم و دولت امریکا را علیه اقدامی که بر سپاه پاسداران داشته را محکوم دانسته و دشمن بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رسیدن به آرمان های انقلاب ایستاده است.

آجرلو، مسئول امور بانوان فرمانداری قدس با اشاره به سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی(ره)، فرمودند ” اگر سپاه نبود، کشور هم نبود” و ما امروز پس از ۴۰ سال اقتدار متوجه عمق کلام ایشان شده ایم. سپاه در تمام عرصه ها به ویژه در مقابله با داعش و تروریست منطقه، این جمله را ثابت کرده است.

وی افزود: تروریست شناختن سپاه ایران توسط ترامپ را محکوم می کنیم و به نیابت از بانوان اقشار مختلف جامعه اعلام می کنیم که من هم یک سپاهی ام و به این پویش می پیوندیم و همواره قدردان سپاه و پاسداران هستیم همانطور که رهبری فرمودند: “ما توقع نداریم که امریکا از سپاه و پاسداران ما را تعریف و تمجید کند چون ضرب شصتی سخت در منطقه خورده است” و همکاری خود را با سپاه شهرستان اعلام می کنیم.

بنفشه رفیعی، رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده بیان کرد: تفاوتی میان پاسدار زن و مرد نیست. شاید پاسداری در قامت بانوان به دلیل محدودیت هایی که در جامعه وجود دارد، به مراتب سخت باشد و این ارزش کار بانوان پاسدار را بیشتر کرده است. در بسیاری از عرصه های فرهنگی، اجتماعی، حوادث طبیعی و غیر طبیعی سپاه پاسداران بود که با حضور فعال و به موقع خود مثمر ثمر واقع شد.

وی گفت: این خواسته همه ملت های مسلمان و غیر مسلمان است که با تروریست مبارزه شود ولی ترامپ بداند که نمی تواند مانع رسیدن انقلاب اسلامی ایران به آرمان های خود شود. از طرف خود، شورای اسلامی شهرستان و مدیریت شهری، حرکت دولت امریکا را محکوم اعلام می کنیم.

سلیمان پور، رئیس حوزه علمیه خواهران حضرت باقرالعلوم(ع) بیان کرد: در روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، تروریست خواندن سپاه ایران توسط رئیس جمهوری امریکا حماقتی بیش نیست. دشمنان ما بدانند که این کار موجب همبستگی بیشتر همه آحاد ملت و دولت با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما