شناسهٔ خبر: 154677 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

قاضی پور: کلید حل مشکلات در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است

قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: در صورت توجه ویژه به گام دوم انقلاب و اجرای آن، مشکلات کشور حل و فصل می‌شود و نیازی نیست که برای حل مشکلاتمان به دشمنان و غرب نگاه داشته باشیم.

به گزارش «نماینده»، نادر قاضی‌پور، با تاکید بر ضرورت اجرای کامل بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم رهبر انقلاب هستند که در همه جای کشور هم به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در اطلاعیه و بیانیه‌های متعدد تاکید کردند که فرامین ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب را اجرا و آن را عملیاتی می‌کنند.

وی با بیان اینکه توجه به بیانیه گام دوم انقلاب نباید در حد شعار باشد بلکه باید به شعور تبدیل و اجرا شود، تاکید کرد: همه مردم و مسئولان باید از فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تبعیت کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: از همه مردم به ویژه جوانان و آینده‌سازان نظام می‌خواهم که بیانیه گام دوم انقلاب را چندین بار به صورت دقیق مطالعه کنند و در تجمعات و گردهمایی‌های خود، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی، مساجد و سازمان‌های مردم نهاد آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند تا هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

قاضی‌پور ادامه داد: علاوه بر بیانیه گام دوم انقلاب، باید دیگر بیانات مقام معظم رهبری به ویژه نامه ایشان به جوانان غربی و همچنین وصیت‌نامه سیاسی امام راحل مطالعه شود و منویاتشان را الگوی عملی خود قرار دهیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه جوانان باید در این زمینه پیشتاز باشند و از مسئولان بخواهند که منویات امام (ره) و رهبری را در جامعه پیاده کنند، گفت: در صورت توجه ویژه به گام دوم انقلاب و اجرای آن، مشکلات کشور حل و فصل می‌شود و نیازی نیست که برای حل مشکلاتمان به دشمنان و غرب نگاه داشته باشیم.

نظر شما