شناسهٔ خبر: 154673 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رحیمی:انسجام نمایندگان مجلس در اتخاذ تصمیم درباره سیل و حمایت از سپاه انگیزه‌مان را بالا برد

علیرضا رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع انسجام در تصمیمات نمایندگان مجلس به ویژه در خصوص مسائل مرتبط با سیل و اقدام آمریکا علیه سپاه، انگیزه نمایندگان مردم را در قوه مقننه در ابتدای سال جاری بالا برده است که این موضوع را در بیانیه‌ها و اقدامات مشترک‌شان نشان داده‌ایم.

به گزارش «نماینده»، علیرضا رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی  گفت: همدلی و انسجام ملی توسط نمایندگان فارغ از گرایش‌های سیاسی در مسائل مختلف حفظ شده و بر اجرای آن اصرار دارند. ضمن اینکه در شرایط بین‌المللی هم لزوم نشان دادن این انسجام 2 چندان است.

وی افزود: نشان دادن همدلی در بین نمایندگان در خصوص مسائل ملی، نشان از درک آنان و نگاه واقع‌بینانه‌شان است ضمن اینکه باید اختلاف سلایق سیاسی و جناحی را در حوزه‌های ملی کنار گذاشته و به صورت مشترک به آن فکر کنیم که ممکن است آن موضوع سیل و یا اقدام ترامپ علیه سپاه باشد. لذا باید منافع ملی به سلایق سیاسی ارجحیت داشته و لزوم همدلی را رعایت و تقویت کنیم. 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع انسجام در تصمیمات نمایندگان مجلس به ویژه در خصوص مسائل مرتبط با سیل و اقدام آمریکا علیه سپاه، انگیزه نمایندگان مردم را در قوه مقننه در ابتدای سال جاری بالا برده است که این موضوع را در بیانیه‌ها و اقدامات مشترک‌شان نشان داده‌ایم. به همین دلیل تلاش داریم با انسجام بیشتر کارهای سالجاری را دنبال و پیگیری کنیم.

نظر شما