شناسهٔ خبر: 154671 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابوترابی:نمایندگان مجلس با هر گرایشی در مسائل اساسی همچون سپاه متحد هستند

ابوترابی نماینده مجلس تاکید کرد که نمایندگان مجلس با هر گرایشی در مسائل اساسی همچون سپاه متحد هستند.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ،گفت: نمایندگان مجلس فارغ از هرگونه نگاه و تفکر سیاسی در مسائل ملی همچون موضوعات مربوط به سپاه با هم اتحاد نظر دارند و به قول امام (ره) اگر سپاه نبود انقلاب، نظام و کشور نبود. 

وی افزود: دشمن باید بداند که ما در رابطه با مسائل اساسی کشور و نظام‌ علی‌رغم وجود اختلاف سلایق که امری طبیعی است هیچگونه اختلافی درخصوص مسائل ملی نداریم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حامی حقوق بشر دانستن آمریکا، عربستان و رژیم اشغالگر قدس بزرگترین طنز سیاسی قرن است گفت: نمایندگانمجلس با هر سلیقه و تفکر سیاسی در مسائل اساسی نظام همچون سپاه با هم متحد هستند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا خود بزرگترین حامی تروریست است و شاهد مثال زمانی که نیروهای داعش در محاصره قرار می‌گرفتند آمریکا برای آنها مواد غذایی و سلاح ارسال می‌کرد و به دستشان می‌رسان که فیلمهای آن نیز موجود است. یا از سوی دیگر مصدومان گروه‌های تروریستی همچون جبهة‌النصره و... توسط رژیم اشغالگر قدس درمان می‌شدند و سران این رژیم با سران این گروه‌های تروریستی عکس یادگاری می‌انداختند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شاهد بودیم که عربستان با موشکهای آمریکایی مدارس را در یمن مورد هدف قرار می‌داد و با وجود این اقدامات مورد حمایت آمریکاییها قرار می‌گرفت و همچنین دیدیم که آمریکا از عربستان چه مقدار پول گرفت و نام این کشور را در رابطه با بانیان حادثه سبتامبر مسکوت گذاشت.

وی در پایان گفت: اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان خود را حامی حقوق بشر می‌دانند بزرگترین طنز سیاسی قرن است.

برچسب‌ها:

نظر شما