شناسهٔ خبر: 154659 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عارف: طرح فراکسیون امید مجلس برای ساماندهی مشکلات اقتصادی/به مردم گزارش می‌دهیم

عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ما در تلاشیم بتوانیم با ارائه طرحی در کمیته تازه تشکیل فراکسیون، در ساماندهی مسائل اقتصادی مردم کمک کنیم.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دغدغه همه مسئولان و نهادها پیگیری مشکلات مردم و بحث معیشت است.

وی افزود: مطئنا با تجریه‌ای که از سال 97 داشتیم انشالله مشکلات در سال جدید کمتر خواهد شد و سعی می‌کنیم مشکلات را مدیریت کنیم.

رئیس فزاکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: کاری که ما در فراکسیون امید هم در این راستا انجام دادیم،‌ تشکیل یک کمیته ویژه بود که به طور جدی برای اینکه بتوانیم سال 98 را دنبال کنیم امور را دنبال و موارد را پیگیری کنند.

عارف بر همین اساس اضافه کرد: ما در تلاشیم بتوانیم با ارائه طرحی در کمیته مزبور، در ساماندهی مسائل اقتصادی مردم کمک کنیم.

وی با بیان اینکه این طرح از سوی کمیته فراکسیون امید،‌ ارائه خواهد شد، گفت: قاعدتا اگر به موارد مورد بحث در این کمیته منتهی به طرح شود انتظار همکاری بقیه نمایندگان را هم داریم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: حتما ما مسائل و مشکلات مردم را پیگیری می‌کنیم و در همین رابطه نیز 5 کمیته جدید تشکیل دادیم که 3 کمیته آن درباره مسائل جاری است که امیدواریم ظرف این روزها به نتیجه برسیم و گزارشی هم به مردم دهیم.

عارف با اشاره به اینکه گرانی یک واقعیت در جامعه است، بیان کرد: خوشبختانه مردم هم با سعه صدر تحمل کردند و ما هم صمیمانه تشکر می‌کنیم؛ امیدواریم که سال جاری سال خوبی برای وضعیت اقتصادی کشور و مردم باشد.

نظر شما