شناسهٔ خبر: 154620 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مجید انصاری: سپاه یعنی همه ملت ایران/ باید با نظامیان آمریکا در منطقه مثل تروریست‌ها رفتار کنیم

مجید انصاری/2 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به مردمی‌بودن سازمان بسیج و اینکه این سازمان از زیرمجموعه‌های سپاه به‌حساب می‌آید، در واقع دولت آمریکا، ملت ایران را تروریست اطلاق کرده است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره اقدام دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: از آمریکا جز شرارت و دشمنی علیه ملت ایران انتظار دیگری نمی‌توان داشت، به‌ویژه در دوره‌ای که دولت آمریکا در اختیار شخصی است که با  زورگویی و نقض مقررات و معاهدات بین‌المللی چهره‌ بدون نقاب آمریکا را به جهانیان نشان داده است.

وی افزود: اگر ماهیت استکباری دولت آمریکا در گذشته مخفی و در پرده‌ای از پوشش‌های حقوق بشری و  ظواهر قانونی قرار داشت، امروز شاهد هستیم که دولتمردان آمریکا به‌نوعی قانون جنگل را در  روابط بین‌الملل خود حاکم کرده‌اند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه تیم فعلی حاکم بر کاخ سفید،  باند تبهکار و افراطی طرفدار صهیونیسم هستند که  در دشمنی با ملت ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند، خاطرنشان کرد: با نفوذی که سران رژیم صهیونیستی در مقامات آمریکایی دارند، سیاست‌های خارجی این کشور را به‌گروگان گرفته و منافع مردم آمریکا در دنیا را به‌محاق برده‌اند، چراکه آمریکا به‌ویژه پس از روی کارآمدن ترامپ در افکار عمومی جهان به‌عنوان کشوری ناقض قانون و حامی تروریسم شناخته می‌شود.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز درباره عواقب قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی برای دولت آمریکا تصریح کرد: تروریستی خواندن سپاه پاسداران برای اولین بار است که از سوی دولت آمریکا اتفاق می‌افتد و دستگاه دیپلماسی و قوه قضاییه ما باید با قاطعیت علیه این اقدام دولت آمریکا به‌ویژه شخص ترامپ اعلام جرم کنند.

نظر شما