شناسهٔ خبر: 154617 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طرح سه فوریتی مجلس برای اقدام متقابل علیه اقدام خصمانه آمریکا

امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس از تهیه طرح طرح سه فوریتی مجلس برای اقدام متقابل علیه اقدام خصمانه آمریکا خبر داد.

به گزارش «نماینده»  احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از تهیه طرح سه فوریتی مجلس خبر داد و اظهار داشت: قبلا فراکسیون نمایندگان ولایی طرح دو فوریتی در محکومیت اقدامات خصمانه آمریکا تهیه کرده بود.  

وی افزود: در این طرح دو فوریتی دولت آمریکا را حامی تروریست و نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا را تروریست و  پایگاه‌هایی که در منطقه دارند را به عنوان پایگاه‌های تروریستی می‌شناسیم.  

وی ادامه داد: در طرح سه فوریتی نیز ما این حق را به نیروهای مسلح تمام کشورهای دنیا به ویژه ارتش‌های آزادیبخش و جهادی دادیم تا در برخورد با نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی، ایالات متحده و در غرب آسیا اقدام متقابل نظامی کنند.  

وی ادامه داد: همچنین طی این طرح سه فوریتی، در صورت دستگیری این افراد، آنها را جهت محاکمه به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.  

وی همچنین خاطرنشان کرد: این طرح سه فوریتی از سوی فراکسیون امید تهیه شده است که به امضای دویستن و چند نماینده رسیده است و طرح دو فوریتی نیز توسط فراکسیون نمایندگان ولایی تهیه شده و هر دو طرح به بیش از دویست امضا رسیده است بنابراین احتمالا این دو طرح ادغام  شوند.  

نظر شما