شناسهٔ خبر: 154598 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حاجی بابایی:

دلیلی جز ضعف مجلس برای عدم حضور وزرا هنگام بررسی سیل وجود ندارد

حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس گفت: وزرا را برای ارائه گزارش در مورد وضعیت سیل زدگان به مجلس فراخواندیم حتی جلسه فراکسیون را نیز تعطیل کردیم اما آنها حضور نیافتند لذا هیچ دلیلی جز ضعف مجلس برای عدم حضور آنها وجود ندارد و این باید درمان باشد و در شأن مجلس نیست.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: حادثه غم انگیز سیل زدگان غمی بر دوش همه ما نمایندگان و مسئولان کشور است.

وی افزود: باید مجلس و دولت مصوبات قدرتمندی را برای حمایت از سیل زدگان کشور داشته باشند؛ زیرساخت‌های مناطق سیل زده باید ساخته و درد و فریاد آنها باید شنیده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه متأسفم برای مجلسی که در رأس امور نیست، تصریح کرد: وزرا را برای ارائه گزارش در مورد وضعیت سیل زدگان به مجلس فراخواندیم حتی جلسه فراکسیون را نیز تعطیل کردیم اما آنها حضور نیافتند و هیچ دلیلی جز ضعف مجلس برای عدم حضور آنها وجود ندارد و این باید درمان باشد و در شأن مجلس نیست.

وی اظهار داشت: ما نمایندگان مجلس مخاطب فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری در مشهد هستیم ضمن اینکه در مورد رونق اقتصادی و اینکه 226 مصوبه آمریکا بر علیه معیشت و اقتصاد ایران است، مجلس نیاز است مصوباتی را داشته باشد که پاسخگوی زیاده‌خواهی آمریکا باشد.

حاج بابایی با انتقاد از اینکه آمریکا به دنبال این است سپاه سرافراز را تروریست معرفی کند، گفت: ما در حال تصویب طرح دوفوریتی هستیم و در صورتی که آمریکا بخواهد از این حرکات انجام دهد، سازمان مخوف موساد، سیا و جنایتکاران جنگی آمریکا در منطقه را با همت نمایندگان به عنوان تروریست معرفی می‌کنیم بنابراین آمریکا نمی‌تواند هر غلطی بکند.

وی افزود: 14 میلیارد دلار بودجه مصوب و در اختیار دولت قرار گرفت و 140 هزار میلیارد تومان نیز مبلغ یارانه است، در این رابطه نمایندگان اعلام کنند در سال 97 در حوزه انتخابیه‌شان چند نفر حمایت شدند و بسته حمایتی دریافت کردند.

نظر شما