شناسهٔ خبر: 154418 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نقوی حسینی:مخالف ممنوعیت نمایندگی برای دوره چهارم هستم

نقوی حسینی نماینده مردم ورامین گفت: مجلس قوه مجریه نیست و باید در آن کار فکری صورت گیرد لذا نیازمند افراد با تجربه ،جا افتاده و شکل گرفته هستیم.

به گزارش «نماینده»، سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امینت ملی، با اشاره به طرح ممنوعیت به کارگیری نمایندگان در دوره چهارم، اظهار کرد: موافقان این طرح معتقدند که باید فضا برای ورود نیروهای جوان و با انگیزه باز شود تا چرخش نخبگان صورت گیرد.

وی افزود: مجلس قوه مجریه نیست و باید در آن کار فکری صورت گیرد لذا نیازمند افراد با تجربه، جا افتاده و شکل گرفته هستیم بنابراین بنده با طرح فوق مخالفم.

نقوی حسینی تصریح کرد: نماینده باید کمیسیون‌ها را بشناسد، با قوانین آشنایی کامل داشته و به مناسبات میان مجلس و دولت وارد باشد، قانون اساسی هیچ تعرضی به محدودیت دوران نمایندگی ندارد همانطور که در هیچ نظام سیاسی در دنیا این محدودیت حاکم نیست.

نماینده مردم ورامین گفت: انتخاب نمایندگان منوط به آراء مردم است و آن‌ها هرچند دوره که بخواهند می‌توانند فردی را انتخاب کنند، لذا به نظر می‌رسد که این طرح خلاف قانون اساسی است البته شورای نگهبان هر نظری بدهد برای ما محترم خواهد بود.

نظر شما