شناسهٔ خبر: 154361 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حاجی‌بابایی مطرح کرد:

تاکید بر اجرای مصوبه افزایش ۳۰درصدی سهم استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس درسال۹۸

حاجی بابایی2 عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید: درصورت اجرای مصوبه افزایش ۳۰درصدی سهم استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس، دیگر مدرسه‌ای بدون وسایل مورد نیاز نمی‌ماند.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی‌بابایی، عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به مصوبه مجلس درخصوص افزایش 30 درصدی سهم استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس، گفت: اگر سال آینده 30 درصد به سهم استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس اضافه شود دیگر مدرسه‌ای در سراسر کشور بدون وسایل گرمایشی و سرمایشی غیراستاندارد نخواهند ماند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون به بسیاری از روستاها گازکشی شده است اما مدارس همان روستاها به دلیل نبود بودجه، گازکشی نشده‌اند یا نتوانستند وسایل گرمایشی خود را گازسوز کنند.

افزایش 30درصد سهم استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس؛ یکی از مصوبات خوب مجلس

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزایش 30درصد سهم استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس را یکی از مصوبات خوب مجلس برای سال 98دانست و گفت: با این مصوبه حوادث تلخ برای دانش‌آموزان همچون آتش‌سوزی پیش نخواهد آمد.

اجرایی شدن مصوبات مربوط به مدارس منوط به پیگیری آموزش و پرورش

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به افزایش بودجه عمرانی مدارس در سال 98، اضافه کرد: سه هزار و 850 میلیارد تومان برای نوسازی و بازسازی مدارس تصویب شد، همچنین مصوباتی برای تجهیز مدارس و هنرستان‌ها و رایگان شدن آب، برق و گاز مدارس در قانون بودجه سال آینده آمده دارد اما درصورت پیگیری و خواست وزارتخانه آموزش و پرورش اجرایی خواهند شد.

نظر شما