شناسهٔ خبر: 154304 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پرداخت حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تا فردا به اتمام می‌رسد

بازنشستگان مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت حقوق مستمری‌بگیرن سازمان تامین اجتماعی از بیستم اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۷ اسفند تمام این حقوق‌ها پرداخت می‌شود.

امیرعباس تقی‌پور «نماینده»  با اشاره به فرایند واریز مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اظهار کرد: این فرآیند طبق زمانبندی انجام شده در هر ماه صورت پذیرفته است و پرداخت مستمری این سازمان نیز از بیستم اسفند ماه و بر اساس حروف الفبا آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر، مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی هستند که مستمری خود را از بیستم هر ماه و طبق زمانبندی انجام شده تا بیست و هفتم دریافت می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در پرداخت حقوق، مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد، تصریح کرد: پرداخت مستمری این افراد نیز در این ماه از بیستم آغاز و تا بیست و هفتم ادامه دارد علاوه بر اینکه عیدی تمام مستمری‌بگیران نیز قبل از دهم اسفند ماه واریز شده است.

تقی‌پور با بیان اینکه اگر مستمری‌بگیری از سازمان تامین اجتماعی تا به امروز عیدی خود را دریافت نکرده است، می‌تواند به شعب یا از طریق شماره ۱۴۲۰ آن را پیگیری کند، گفت: البته در این زمینه به ندرت پیش می‌آید که کسی عیدی خود را دریافت نکرده باشد اما در هر صورت اگر فردی نیز وجود دارد، می‌تواند از این طریق پیگیری کند.

نظر شما