شناسهٔ خبر: 154247 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حذف دریافت سود مرکب از وام ها مطالبه‌ مجلس از شورای نگهبان

تاجگردون رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: عمده مراجع عالیقدر تقلید به وضعیت اخذ سود مرکب از تسهیلاتی که به مردم ارائه شده معترض هستند، لذا امیدوارم شورای نگهبان مصوبه مجلس برای خارج کردن ربح (سود) مرکب از تسهیلاتی که به مردم داده شده را بپذیرد.

به گزارش «نماینده» غلامرضا تاجگردون، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸، برای بررسی موارد ارجاعی از شورای نگهبان، گفت: اختلاف اصلی روی یک بند است و آن اختلاف موضوع خارج کردن ربح (سود) مرکب از تسهیلاتی بوده که به مردم داده شده است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بانک ها به ویژه بانک های خصوصی از موضوع خارج کردن ربح مرکب از تسهیلاتی که به مردم ارائه شده ناراحت هستند، افزود: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق عنوان کردم که کسی بیشتر از بنده با مدیران بانک ها دوست نیست، اما این یک تصمیم مهم بوده که باید اخذ شود.

عمده مراجع عالیقدر تقلید به وضعیت اخذ ربح مرکب از تسهیلاتی که به مردم ارائه شده معترض هستند

وی ادامه داد: عمده مراجع عالیقدر تقلید به وضعیت اخذ ربح مرکب از تسهیلاتی که به مردم ارائه شده معترض هستند، لذا امیدوارم شورای نگهبان مصوبه مجلس را بپذیرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر موضوع ربح مرکب به مجمع تشخیص نظام رفت، امیدوارم مجمع تشخیص، مصلحت را منافع عموم مردم بداند

نظر شما