شناسهٔ خبر: 154232 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حجت الاسلام ذوالنور:

نمایندگان مجلس برای حل مشکلات اصحاب رسانه تلاش می‌کنند

مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب رسانه با مشکلات خاصی مواجه هستند که در مجلس برای برطرف کردن آنها تلاش می‌کنیم.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، کار خبرنگاران را بسیار مهم و حساس ذکر کرد و گفت: کار اصحاب رسانه بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند، تصریح کرد: گاهی اوقات شاهد بغض، غرض ورزی و دروغ در برخی از رسانه‌ها هستیم که با ساحت خبرنگاران فاصله قابل تأملی دارد.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با خون دل و دسیسه‌های گوناگونی در طول ۴۰ سال گذشته مواجه بوده است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مظلوم است و از هر طرف تیر به این نظام می‌بارد که مهم‌ترین عرصه در این نبرد، عرصه رسانه‌ای است و اصحاب رسانه در این عرصه می‌جنگند و سپر بلا شدند.

وی با اشاره به مشکلاتی که اهالی رسانه در طول سال‌ها با آن درگیر بوده و هستند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس با پی گیری مشکلات اهالی رسانه به دنبال برطرف کردن آنهاست.

حجت الاسلام ذوالنور با تأکید بر اینکه قلم اهالی رسانه بسیار حساس و نافذ است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید مراقب باشند خبری که از سوی آنان منتشر می‌شود بستر هدایت مردم را در جامعه فراهم کند تا به ثواب این رسالت دست یابند.

نظر شما