شناسهٔ خبر: 154164 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حاجی بابایی:

سال ۹۸ بهترین فرصت اجرای "رتبه‌بندی معلمان" است

حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس با تذکر این نکته که "اگر سال ۹۸ رتبه‌بندی معلمان وارد فاز اجرایی نشود دیگر هیچ وقت نمی‌توانند آن را اجرا کنند" گفت: سال ۹۸ بهترین فرصت برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان است که تا پیش از این وارد فاز اجرایی نشده است.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، درباره رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: در لایحه بودجه سال ۹۸، دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده همچنین آیین‌نامه آن در دولت در حال بررسی است.

وی افزود: امیدوار بودیم آیین‌نامه رتبه‌بندی تا قبل از پایان سال ۹۷ به مجلس ارسال شود اما هنوز روند بررسی آن در دولت به پایان نرسیده است.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس در پاسخ به این پرسش که "آیا با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی اجرای رتبه‌بندی در سال ۹۸ امکان‌پذیر است" گفت: بله! قرار نیست که از همان ابتدا رتبه‌بندی به‌صورت کامل اجرا شود بلکه این طرح باید مرحله به مرحله وارد فاز اجرایی شود و حالا که اعتبار آن در بودجه نیز لحاظ شده بهترین فرصت است که در سال آینده حداقل شروع طرح رتبه‌بندی معلمان کلید بخورد.

وی تأکید کرد: اگر سال  ۹۸ رتبه‌بندی معلمان وارد فاز اجرایی نشود دیگر هیچ وقت نمی‌توانند آن را اجرا کنند.

نظر شما