شناسهٔ خبر: 154158 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پشت پرده تعدیل نیروهای تنخواهی سازمان ورزش

حجت نظری یک عضو شورای شهر تهران گفت: مجوزهای کلی برای جذب نیروی حجمی درسازمان ورزش داده شده بود اماپس از مدتی این موضوع انکار شد.

به گزارش «نماینده» حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وضعیت نیروهایی که به نیروهای تنخواهی در سازمان ورزش معروف شدند، و مدتی است با آنها قطع همکاری شده است گفت: این سازمان در مقاطعی نیاز به نیرو داشت و مجوزهای کلی را برای جذب نیروی حجمی دریافت کرده بود، اما با وجود این که معاونت توسعه منابع انسانی کاملاً در جریان جزئیات موضوع بود و حتی رایزنی‌هایی مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای تنخواهی، در زمان سرپرست قبلی سازمان با شخص معاون منابع انسانی شده بود، ناگهان اعلام کرد که که «من اصلاً در جریان این نیروها نیستم، آنها بدون مجوز جذب شده‌اند و ما مسئولیتشان را نمی‌پذیریم». براین‌اساس سازمان ورزش به تسویه این نیروها و قطع همکاری با آنها اقدام کرد.

وی ادامه داد: در مورد این تسویه‌حساب‌ها، عدالت به طور کامل رعایت نشده، به دلیل آنکه بهانه‌ای شد که همه آنها در سال ۹۷ جذب شوند. اما واقعیت این است که تعداد قابل توجهی از آنها سال‌های پیش به انحای مختلف با شهرداری یا حتی خود سازمان ورزش همکاری داشتند و به نظر من حتماً باید این تفکیک صورت بگیرد. البته کمیته‌ای درخود سازمان ورزش برای رسیدگی به شکایات و اعتراضات تشکیل شد و مدعی شدند هر کسی قبل از سال ۹۷ دارای سابقه بوده، برگردانده می‌شود و به نظر می‌رسد این اتفاق تا امروز نیفتاده است. اگر هم چنین اتفاقی رخ داده، به طور کامل اتفاق نیفتاده است.

نظر شما