شناسهٔ خبر: 154145 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بررسی پرونده فساد اقتصادی "مرجان شیخ الاسلامی‌" در مجلس

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از بررسی پرونده متهم فراری اقتصادی در این فراکسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده»  امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین اقدامات این فراکسیون در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: گزارش‌هایی از فساد در زمینه‌های خودرو، گمرکات و عملکرد برخی از بانک‌ها به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به این فراکسیون ارسال شده که با برگزری جلساتی در حال بررسی این گزارش‌ها هستیم.

وی از بررسی گزارش‌هایی درباره پرونده‌های فساد در میادین نفتی و گازی در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: تذکرات لازم به آقای زنگنه وزیر نفت پیرامون این پرونده‌ها داده شده است، اما به دلیل اینکه وی توجهی نکرده، پرونده‌ها را به قوه‌قضائیه ارجاع داده‌ایم.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گزارش اختلاس مرجان شیخ الاسلامی‌آل‌آقا، متهم اقتصادی فراری نیز به فراکسیون مبارزه با مفاسداقتصادی ارائه شده که مشغول جمع‌آوری اسناد و مدارک هستیم تا گزارش را تکمیل کنیم.

"مرجان شیخ الاسلامی‌آل‌آقا" متهم اقتصادی فراری است که طبق حکم دادگاه،  ۷ میلیون و ۶۵ هزار و ۵۲۹ یورو و ۸ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۳۸۴ دلار تحصیل مال غیر مشروع کرده است.

نظر شما