شناسهٔ خبر: 154135 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس جدید دستگاه قضا فسادستیزی و برخورد با دانه درشت‌ها را قاطعانه دنبال کند

امیر خجسته امیر خجسته با تاکید بر حفظ و افزایش اعتماد عمومی آحاد جامعه گفت: برای رسیدگی به پرونده‌های مفسدین در قوه قضاییه با سرعت، قاطعیت، شجاعت و بی اعتنایی به فشارهای سیاسی پیگیری و اقدام شود.

به گزارش «نماینده»  امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس، ضمن تقدیر از زحمات آیت الله آملی لاریجانی و تبریک انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه با بیان اینکه برخورد با فساد دغدغه جدی جامعه است اظهار داشت: نباید تردید و ابهامی در افکار عمومی باقی بماند و تلاش شود در برخورد با فساد اقدام اساسی و برخورد فراجناحی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فرایشات مقام معظم رهبری در فرمان ۸ ماده ای خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود، هیچ‌کس و هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود و هیچ شخص یا نهادی نمیتواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب‌کشی معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هر مسند باید برخورد یکسان صورت گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: برخورد با فساد فراقوه ای است و برای برخورد و مبارزه با فساد باید ۳ قوا در امر مبارزه با فساد با دست در دست هم با آن برخورد و اقدام جدی صورت گیرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم بدون برخورد قاطع با فساد نمی توان مشکلات را حل کرد فساد در هر زمینه ای مانند موریانه پایه های نظام را تباه می کند و متاسفانه در جامعه ما فساد وجود داشته و باید با تمام توان و ظرفیت در برخورد با آن ریشه ای عمل شود و برای مردم ملموس و اطلاع رسانی شود.

امیر خجسته با اشاره به شخصیت و ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: ایشان سبقه ای درخشان در دستگاه قضایی داشته و قطعا با تسلط کامل خود بر قوه قضائیه تحولات عظیمی با حفظ سلامت اداری به وجود خواهد آورد.

نظر شما