شناسهٔ خبر: 154134 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

به دنبال انتشار برخی مطالب در فضای مجازی صورت گرفت؛

توضیحات روابط عمومی توسکا دربارۀ فعالیتهای این شرکت

توسکا توسکا با همکاری سازمان صدا و سیما از تمرکز و حجم فعالیت های خود در حوزه ارزش افزوده کاسته و بیشتر در زمینه توسعه کسب و کارهای مجازی متمرکز خواهد شد.

به گزارش «نماینده» به دنبال انتشار برخی مطالب در فضای مجازی درباره فعالیت های شرکت توسکا ، روابط عمومی این شرکت توضیحاتی را در این رابطه منتشر کرد :

شرکت توسعه کسب و کار توسکا از سال گذشته و در ادامه مسیر اجرای قراردادهای منعقد شده مدیریت های قبلی ، با تمرکز در حوزه ارایه خدمات تخصصی به شرکت های فعال در عرصه کسب و کارهای دیجیتال ، در واقع به عنوان یک شتاب دهنده رسانه ای در مسیر رشد و توسعه این بازار گام های موثری برداشته است.

شرکت توسکا در این مدت با همکاری بیش از ده ها شرکت فعال در حوزه کسب و کار دیجیتال که بخش عمده ای از آنها استارت آپ های نوپا بوده اند ، ضمن حمایت از آنها در عرصه تبلیغاتی و رسانه ای، فعالیت در این عرصه را ثبات بیشتری بخشیده است تا سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ در حوزه کسب و کارهای نوین ، از درصد موفقیت بالاتری برخوردار شود.

بر اساس شیوه همکاری میان شرکت توسکا و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ، رسانه ملی نیز با اختصاص ظرفیت های خود در برنامه های مشارکتی و بازرگانی ، در معرفی فعالیت های این شرکت ها و اطلاع رسانی برای عموم ، همکاری های  بسیاری داشته است.

در سرفصل های اهداف و حوزه فعالیت شرکت توسکا ، ارایه خدمات به فعالان حوزه ارزش افزوده و OTT شامل کدهای دستوری USSD ، اپلیکیشن ها و .. در نظر گرفته شده که در تمامی این حوزه ها و بر اساس ضوابط شرعی و قانونی و مبتنی بر مدل های تجاری مورد نظر شرکت های متقاضی و بدون دریافت سهام یا مالکیت ، همکاری با ایشان شکل می گیرد که جزئیات تمام این مقررات و دستورالعمل ها در سایت سازمان صدا و سیما و شرکت توسکا منتشر شده است.

بر این اساس لازم به ذکر است که درآمدهای حاصل از سرویس های مورد تقاضای تمامی همکاران تجاری توسکا از جمله شرکت های ارزش افزوده ، بر اساس ضوابط رسمی هر یک از اپراتورها به هر شرکت پرداخت می گردد .

بر اساس چهارچوب این همکاری ، شرکت توسکا در حال حاضر و با توجه به ظرفیت محدود بازار کسب و کارهای دیجیتال ، سیاست های حمایتی در مسیر رشد و ارتقای فعالان این عرصه و البته هزینه های حضور در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی ، عملا تمامی درآمدهای حاصله سهم خود را صرف پرداخت این هزینه ها می کند.

لذا لازم به تاکید است که شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" و سهامداران این شرکت در تعریف مدل های کسب و کار توسکا هیچگونه دخالتی ندارند و در هیچ یک از سرویس های معرفی شده از جانب مشتریان توسکا مانند اپلیکیشن های تبلیغ شده در برنامه های تلویزیونی سهم درآمدی نداشته و تا امروز حتی ریالی بابت این تبلیغات دریافت نکرده اند.

امید است با پیگیری سیاست های مورد نظر در حوزه تبلیغات ارزش افزوده که به صورت ویژه تمرکز بر کیفی سازی و ارایه محتواهای فاخر به کاربران و مردم عزیز است ، بتوانیم در مدت زمانی کوتاه شاهد ارتقای سطح خدمات در این بستر باشیم.

این شرکت در عین حال با عنایت به برخی ملاحظات و حساسیت ها ، با همکاری سازمان صدا و سیما از تمرکز و حجم فعالیت های خود در حوزه ارزش افزوده کاسته و بیشتر در زمینه توسعه کسب و کارهای مجازی و حمایت از استارت آپ های نوپا متمرکز خواهد شد.

نظر شما