شناسهٔ خبر: 154112 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

مازنی در پیامی به رئیس قوه قضائیه اعلام کرد

آمادگی کمیسیون فرهنگی مجلس برای همکاری با قوه قضائیه در جهت رهنمودهای رهبری

مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی به ریاست قوه قضائیه، گفت که کمیسیون فرهنگی مجلس آماده هرگونه مساعدت و همکاری در جهت تحقق اهداف آن قوه در قانون اساسی و رهنمودهای رهبری در دوره مدیریت جدید است.

به گزارش «نماینده»  ، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی خطاب به رییس جدید قوه قضائیه آمده است:

«بسمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

با سلام و تحیت

انتصاب جنابعالی را به  ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه مساعدت و همکاری در جهت تحقق اهداف آن قوه در قانون اساسی و رهنمودهای رهبری در دوره مدیریت حضرتعالی است.

بی شک بسیاری از معضلات اقتصادی و اجتماعی و حتی سیاسی ریشه فرهنگی دارد و در این چارچوب ضرورت و اهمیت توسعه فعالیت های فرهنگی به ویژه اقدامات پیشگیرانه بر کسی پوشیده نیست.

انتظار می رود دوران مدیریت جدید قوه قضائیه آغازگر فصل جدیدی از  هم‌افزایی و توسعه روابط بین قوا در جهت نیل به هدف مذکور باشد.

هم چنین ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به مناسبت گام دوم انقلاب، زمینه ساز تحقق این هدف و گفتگوی ملی می تواند مقدمه ایجاد اجماع میان نخبگان و خبرگان جامعه در تعیین اولویت های کلیدی کشور در قوای سه گانه و تکمیل و ارتقای الگوی پیشرفت اسلامی و ایرانی و همکاری و هماهنگی میان همه آحاد جامعه در تحقق اهداف آن شود.

از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی روزافزون حضرتعالی و سایر خدمتگزاران در قوه قضائیه و ارتقاء آن قوه در طراز دستگاه قضاء اسلامی را از درگاه حضرت حق جل و علا مسألت دارم.

احمد مازنی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی»

نظر شما