شناسهٔ خبر: 154011 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نژادبهرام در تذکر به حناچی:آثاری از شروع بهار در شهر وجود ندارد

نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت:عید نوروز امسال با ماه رجب متقارن شده، اما آثاری از شروع بهار در شهر وجود ندارد.

به گزارش «نماینده»  ، زهرا نژاد بهرام در تذکری خطاب به شهردار و معاونان او اظهار داشت: رویدادهای فرهنگی و اجتماعی برای ارتقای همبستگی اجتماعی، بازتولید اعتماد و نشاط اجتماعی، از جایگاه بالایی برخوردار هستند و انتظار می‌رفت از ابتدای اسفندماه شاهد اقدامات شهرداری برای استقبال از بهار باشیم.

وی ادامه داد: عید نوروز امسال با اعیاد بزرگ مذهبی و ماه رجب متقارن شده است و این انتظار برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات در سطح شهر افزایش یافته اما آثاری از شروع بهار در شهر وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: با انتخاب فردی جامعه‌شناس به عنوان معاون اجتماعی شهرداری تهران، انتظار اعضای شورای شهر از معاونت مربوطه برای برگزاری ستاد استقبال از بهار بیش از گذشته شده بود تا مفاهیم همبستگی، نشاط و سرمایه اجتماعی در سطح شهر نسبت به سال‌های گذشته بیشتر خودنمایی کند اما تاکنون این‌گونه نبوده است؛ از این‌رو به شهردار تهران تذکر می‌دهم تا در روزهای آتی، مراسم و جشن‌های استقبال از بهار در سطح شهر تهران آغاز شود.

نظر شما