شناسهٔ خبر: 153964 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

استان تهران آماده میزبانی مسافران نوروز

بندپی استاندار تهران در نشست با فرمانداران استان تهران بر ضرورت حضور فرمانداران و مدیران در ایام تعطیلات نوروزی و فراهم ساختن تسهیلات برای مسافران نوروزی تاکید کرد.

به گزارش «نماینده»  ، نشست انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با فرمانداران شهرستان های استان تهران با حضور حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و رضا آقاعلیخانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران برگزار شد.

موضوع محوری این نشست ضرورت آمادگی فرمانداران و همراهی مدیران دستگاه های شهرستانی برای استقبال از نوروز همزمان با روزهای پایانی سال بود.

استاندار تهران با تاکید براینکه فرمانداران و مدیران در ایام تعطیلات نوروز حضور داشته باشند گفت: برای مهیا ساختن استقبال از مسافران در ایام نوروز تسهیلات لازم و کافی در بخش های مختلف تامین تنظیم بازار، مایحتاج مسافران و سیمای شهرها فراهم باشد.

محسنی بندپی گفت: ساماندهی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری میان دستگاه های عضو ستاد تسهیلات نوروزی و شهرداران  در دستور کار باشد و فرمانداران بازدید مداوم و مستمر از مجموعه های خدمات رسان را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه بستر کافی برای خدمات رسانی بخش های مختلف بیمارستانی، مراکز درمانی و سایر بخش های تامین کننده نیاز مسافران از سوی فرمانداری ها برنامه ریزی شود عنوان کرد: ایجاد امکان دسترسی مسافران به محورهای مختلف، آماده سازی سیمای شهر از سوی شهرداری ها، نظارت و کنترل بازار و قیمت کالاها و سایر نظارت ها باید در دستور کار ستاد های شهرستانی استقبال از نوروز باشد.

نظر شما