شناسهٔ خبر: 153946 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر:

حناچی تذکر گرفت/ رفیق گزینی در شهرداری و حذف مدیران کارآمد

سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر ضمن اعتراض به تغییرات در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: مدیران پاکدست و کارآمد در شهرداری حذف و رفیق گزینی می‌شود.

به گزارش «نماینده»  ، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در جلسه علنی امروز شورا به شهردار تهران تذکر داد.

وی با بیان اینکه تذکر بنده در چرایی تغییر معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران است، گفت: دیروز باخبر شدیم که شهردار تهران نسبت به تغییر معاون خود اقدام کرده است و این موضوع حق شهردار است.

سالاری ادامه داد: متأسفانه در یک و نیم سال مدیریت جدید شهری ناخواسته و بعضاً خواسته شاهد تغییر مکرر در سطح مدیران ارشد، میانی و سایر سطوح بوده‌ایم و این در حالی است که باعث عدم تحقق برنامه‌های در حال اجرا و وعده‌هایی که داده‌ایم شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در خصوص دلیل استعفای معاون فنی و عمران شهرداری تهران، گفت: دلیل اصلی کناره‌گیری عدم همکاری و عدم تخصیص بودجه برای پیشبرد پروژه‌ها بوده است.

به گفته سالاری، معاون فنی و عمران سابق شهرداری معاون پاکدست و وفادار بوده است و تذکر خود را به شهردار برای شیوه‌های غیرکارشناسی و جایگزین با رفیق‌گزینی اعلام می‌کنم.

نظر شما