شناسهٔ خبر: 153915 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مجلس تا پایان سال ۹۷ چند جلسه علنی دارد؟

مجلس عضو هیئت‌رئیسه مجلس برنامه زمانبندی پارلمان برای برگزاری جلسات علنی را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم در جلسه عصر امروز، بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور به اتمام برسد و این لایحه به شورای نگهبان ارسال شود.

وی با بیان اینکه دستور کار جلسه علنی امروز بررسی مواد مراعا مانده لایحه بودجه ۹۸ است، ادامه داد:پس از بررسی لایحه بودجه جلسات علنی مجلس در هفته جاری در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برقرار خواهد بود و در هفته آینده نیز جلسات علنی پارلمان برای بررسی ایرادات شورای نگهبان برگزار می‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت:احتمالاً سه‌شنبه هفته آینده آخرین جلسه مجلس در سال ۹۷ خواهد بود، البته اگر شورای نگهبان ایراداتی به مصوبات مجلس در بودجه سال آینده داشته باشد، نمایندگان پیش از سال جدید این ایرادات را برطرف می‌کنند تا پرونده بودجه بسته شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه پرونده بودجه سال آینده قطعاً پیش از اتمام سال ۹۷ بسته خواهد شد، گفت:مصوبات مجلس در روزهای گذشته به صورت غیر رسمی به شورای نگهبان ارسال شده  و امیدواریم امروز این لایحه را به صورت رسمی به این شورا ارسال کنیم تا هر چه سریعتر اظهارنظر این شورا را دریافت کنیم.

نظر شما