شناسهٔ خبر: 153910 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

آزادی‌خواه: تا مردم پشتیبان انقلاب هستند هیچ آسیبی به انقلاب وارد نمی‌شود

آزادی خواه2 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یکی از ارکان شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، مشارکت سیاسی مردم است و اصلا تفاوت این انقلاب با سایر انقلاب‌های جهان، پشتوانه مردمی و حضور فعال آنان در عرصه‌های سیاسی به ویژه انتخابات و مراسم‌ها و صحنه‌های ملی انقلاب طی چهار دهه گذشته است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه  با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری مشارکت سیاسی مردم و حضور آنان در صحنه‌های ملی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ماندگاری انقلاب استمرار حضور مردم در صحنه‌های مختلف لازم و ضروری است. آخرین اتفاقی که موجب بهت جهان شد راهپیمایی غیرقابل توصیف ۲۲ بهمن  در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود. این حضور در حالی اتفاق افتاد که مردم گرفتار مشکلات و تنگناهای مختلفی هستند. توصیه و تاکید رهبری در این بیانیه بر پشتوانه مردمی انقلاب، اصل مسلم و غیرقابل انکاری است و تا زمانی که مردم پشتیبان انقلاب هستند هیچ آسیبی به انقلاب وارد نمی‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به تبلیغات سنگین دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی بر لزوم حضور جدی مردم در این عرصه تاکید کرد و افزود: همانطور که طی چهار دهه گذشته در فضای حقیقی توانستیم به انحاء مختلف از جمله شعار، بیانیه و استدلال، تولید محتوا کنیم تحصیل‌کردگان، نخبگان، مسؤولان، دانشگاهیان و توده مردم باید برای تولید محتوا، ایجاد روحیه امید و بسترسازی برای استفاده بهتر از ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و توانمندی‌های انقلاب در فضای مجازی تلاش کنند.

نظر شما