شناسهٔ خبر: 153908 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مجلس باید دولت را برای اجرای اصول ۲۴گانه اقتصاد مقاومتی مجبور کند

ذوالنور.jpg عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب گفت: مجلس باید دولت را برای اجرای سیاست‌های ۲۴گانه اقتصاد مقاومتی مجبور کند.

به گزارش «نماینده» مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: دولت اگر بخواهد برون رفتی از این شرایط داشته باشد، راهش این است که به اصول و مبانی برگردد و اگر بخواهیم از این وضعیت بد اقتصادی خارج شویم، طبق تأکید رهبر انقلاب راه حل آن بوسه زدن بر پنجه گرگ نیست بلکه راه آن اجرای سیاست ها ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی است و معتقدم مجلس هم باید دولت را بر همین موضوع وادار کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر مرزبندی با دشمنان گفت: همه جای پیام رهبر انقلاب مهم است و بر اساس تجربه باید توجه کنیم که هم اکنون آمریکا در دنیا با چهار گروه طرف است و مطلقاً قاعده ای در برخورد با دشمنان خود نمی شناسد، مانند برخوردی که با جمهوری اسلامی دارد و به هر شکل تخریب می کند و رحمی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: هر چند آمریکا دوستانی هم در منطقه و در دنیا دارد ولی نسبت به دوستان خود هم مانند عربستان با دیده تکریم و حقوق و احترام متقابل برخورد نمی کند.

ذوالنور گفت: بالاتر از آنکه ترامپ عربستان را به گاو شیرده تشبیه کرد ولی شکر نعمت همین گاو را هم به جای نمی آورد و این گاو شیرده را تحقیر می کند و چوب می زند و می گوید اگر ما نباشیم حیات شما ۱۵ روز هم ادامه نخواهد داشت و نابود می شود.

وی عنوان کرد: وقتی آمریکا با دوستان خود اینطور برخورد می کند، با دشمنانش چگونه خواهد بود؟ آیا به دشمنانش وفا خواهد کرد؟ از در صداقت وارد می شود؟ قابل اعتماد است؟ به اعتماد خیانت نخواهد کرد؟ در حالیکه در برجام نشان داد قابل اعتماد نیست.

نظر شما