شناسهٔ خبر: 153822 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

روحانی در پنجاه هشتمین جمع بانک مرکزی:

آمریکا را سه بار در دادگاه بین المللی شکست دادیم

حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سالانه بانک مرکزی رئیس جمهور گفت: آمریکا شکست خورده است و سه بار در دادگاه بین المللی آنها را شکست دادیم.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام حسن روحانی «صبح امروز سه شنبه» در در پنجاه و هشتمین مجمع بانک مرکزی گفت: علی رغم سختی ها و مشکلاتی که امروز داریم و شما می دانید که آمریکا امروز همه توان خود را در تحریم علیه سیستم بانکی و فروش نفت و سایر زمینه های اقتصادی انجام داده است.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز خط مقدم ما در برابر آمریکا، وزارت خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت است و از هر سه نفر به خاطر مقاومت و ایستادگی در خط مقدم مبارزه تشکر می کنم؛ البته سایر دستگاه ها نیز تحت فشار هستند اما عمده فشار در این سه بخش است.

روحانی با بیان اینکه ما در صحنه سیاسی و بین المللی موفق هستیم، گفت:  این موفقیت  ها ارزشمند است ما در منطقه کار بزرگی را انجام دادیم و این کار بزرگ بر دوش همه نیروهای مخلص از جمله سپاه، وزارت خارجه، اقتصاد کشور است؛ اینکه رئیس جمهور سوریه  روز گذشته از دمشق به تهران سفر می کند  و خدمت مقام مقام معظم رهبری می رسد و  با هم دیداری داشتند؛   بشار اسد گفت که سفر من صرفا برای تشکر از ملت، دولت رهبر معظم انقلاب اسلامی و وزارت خارجه  است.

درست است آمریکایی ها به ما فشار وارد کرده است اما سه بار در دادگاه بین المللی ما موفق شدیم و آمریکا شکست خورده است. یک بار زمانی که آمریکا می خواست صلاحیت خود را تائید کند در زمینه شکایتی که ما نسبت به خروج آمریکا داشتیم خیلی بحث شد آمریکایی اظهار داشتند این دادگاه صلاحیت ندارد.
 

نظر شما