شناسهٔ خبر: 153779 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابوترابی: نمایندگان به سه شیفت شدن مجلس در هفته جاری رای دادند/ مجلس پنجشنبه هم جلسه خواهد داشت

ابوالفضل ابوترابی.jpg نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس روز پنجشنبه هم جلسه علنی خواهد داشت، گفت: نمایندگان در نشست غیرعلنی امروز مجلس رای دادند تا جلسات مجلس در هفته جاری به صورت سه شیفت برگزار شود اما در رابطه با شیفت عصر و شامگاهی روز پنجشنبه در صورت نیاز رای‌گیری خواهد شد.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس گزارشی را در رابطه با مسائل مربوط به بودجه ارائه کرد و خواست نمایندگان در روند بررسی بودجه همکاری کنند.

وی افزود: رئیس مجلس از نمایندگان خواست نمایندگان در ارائه پیشنهادات همکاری داشته باشند و پیشنهادات‌شان را به حداقل برسانند. ما ۶ هزار پیشنهاد از سوی نمایندگان برای بودجه داریم و اگر بخواهیم به این شکل ادامه دهیم بودجه در زمان مقرر آماده نمی‌شود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌لاریجانی گفت شیفت شب برای امروز هم برقرار است و این موضوع به رای گذاشته شد و نمایندگان رای دادند تا در ادامه هفته جاری شیفت شب برقرار باشد و مجلس به صورت سه شیفت به بررسی بودجه بپردازد.

ابوترابی خاطرنشان کرد:‌مجلس روز پنجشنبه هم جلسه خواهد داشت اما اینکه جلسه در نوبت شب و شامگاهی هم برگزار خواهد شد نیاز به رای‌گیری مجدد دارد اما جلسه مجلس در روز پنجشنبه در نوبت صبح برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما