شناسهٔ خبر: 153762 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نادری: شکایت از بنیادمسکن روی میزکمیسیون اصل۹۰؛ کارنامه ناموفق بنیاد در بازسازی مناطق زلزله‌ زده

شهاب نادری43 نماینده مردم اورامانات در مجلس از شکایت خود از عملکرد بنیاد مسکن در بحث بازسازی مناطق زلزله زده به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خبر داد.

به گزارش «نماینده» شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با انتقاد از روند تأخیر بازسازی و نوسازی منازل تخریب شده در اثر زلزله سال گذشته کرمانشاه، گفت: متأسفانه در منطقه اورامانات اقدامات قابل قبولی در عرصه ساخت مسکن و بهسازی ساختمان های آسیب دیده صورت نگرفته است

مردم اورامانات برای بازسازی مناطق زلزله زده خود دست به کار شده اند

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه بعد از گذشت چندین ماه از بروز زلزله کرمانشاه و عدم حمایت دستگاه های دولتی، مردم به تازگی خود اقدام به بازسازی ساختمان کرده اند.

کمبود مصالح ساختمانی در منطقه اورامانات؛ مانع بازسازی مناطق زلزله زده

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی منطقه اورامانات برای بازسازی مناطق زلزله زده، نبود مصالح ساختمانی از جمله آهن آلات، سیمان و تجهیزات دیگر است.

نادری از شکایت خود از عملکرد بنیاد مسکن به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خبر داد و گفت: پرونده شکایت از بنیاد مسکن در نشست های آتی کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مسئولان این بنیاد باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

عملکرد نامطلوب بنیاد مسکن در بحث بازسازی مناطق زلزله زده اورامانات کاملا مشهود است

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: عملکرد نامطلوب بنیاد مسکن در بحث بازسازی مناطق زلزله زده اورامانات کاملا مشهود است و این نهاد باید برنامه ریزی دقیقی را برای بهبود این وضعیت صورت دهد، زیرا برای تحقق این امر اعتبارات قابل قبولی در نظر گرفته شد و تعلل در اجرای پروژه های بازسازی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

منطقه اورامانات هنوز درگیر بحران وقوع زلزله است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: منطقه اورامانات هنوز درگیر بحران وقوع زلزله است و هر چند روز یکبار زلزله های با ریشتر بالا رخ می دهد، بنابراین باید اقدامات اساسی و بنیادی برای ارتقا سطح کیفیت و امنیت ساختمان ها صورت گیرد.

نظر شما