شناسهٔ خبر: 153693 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سردار غیب پرور:سیستم اقتصادی دولت از اقدامات جوانان حمایت نمی‌کند

غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: متاسفانه سیستم‌های اقتصادی کشور که بعضاً دولتی هستند، بهای چندانی به اقدامات خوب جوانان ما نمی‌دهند.

به گزارش «نماینده»، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در جمع خبرنگاران درباره این نمایشگاه، گفت: به نظر من این نمایشگاه که از سوی جوانان و متخصصین داخلی راه اندازی شده است در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان «گام دوم انقلاب» تلقی می‌شود.

وی گفت: وقتی که رهبری انقلاب از ظرفیت و توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم صحبت می‌کنند نشان از احاطه ایشان از جزئیات دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در بازدید از این نمایشگاه و غرفه‌های متعددی که اینجا حضور دارند، شاهد بودیم که عمده نفرات از جوانان هستند و حتی کمتر فرد میانسالی را می‌توان در این نمایشگاه شاهد بود.

غیب پرور تصریح کرد: خیلی متاسف هستم که سیستم‌های اقتصادی کشور که بعضاً دولتی هم هستند بهای چندانی به اقدامات خوب جوانان ما نمی‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان ما دستگاه کشنده هواپیما را با همان استانداردهای به روز تولید کرده‌اند که در این نمایشگاه به نمایش در آمد و شاهدیم که قیمت این دستگاه را از ۸۰۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان کاهش می‌دهد. این ‌نمایشگاه‌ها برای معرفی بهتر محصولات تولید شده جامعه هستند.

نظر شما