شناسهٔ خبر: 153680 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعزازی: اجرای داوطلبانه بسیاری از بندهای FATF نشان داد اجرایش هیچ تأثیری بر مسائل کشور ندارد

ضیاء الله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت با تصمیم انقلابی و منطقی درباره پالرمو تصمیم‌گیری کرده و منافع ملی را حفاظت کند گفت: با اجرای داوطلبانه بسیاری از بندهای FATF متوجه شدیم که اجرای این موضوع هیچ تأثیری بر مسائل کشور ندارد و نباید انتظار رفع مشکلات را داشته باشیم.

به گزارش «نماینده» ضیاءالله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پالرمو متأسفانه از سوی نمایندگان مجلس رأی آورده و مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان آخرین سنگر در حال بررسی این موضوع است.

وی افزود:‌ از اعضای تشخیص مصلحت انتظام داریم منافع ملی را در این خصوص رعایت کنند هرچند آن انتظاری که از مجلس شورای اسلامی در خصوص رد این لایحه می‌رفت محقق نشد چرا که اکثریت مجلس با لایحه پالرمو موافقت کرده و به آن رأی دادند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصمیم انقلابی و هوشمندانه و آگاهانه و منطقی در خصوص لایحه پالرمو تصمیم‌گیری کرده و منافع ملی را حفاظت و حراست کند.

اعزازی ملکی با تأکید بر اینکه باید منافع ملی از سوی اعضای تشخیص مصلحت نظام لحاظ شود، خاطرنشان کرد:‌ نباید کاری کنیم که منافع مردم به خطر بیفتد و به هیچ‌وجه اینکه اروپا، آمریکا و غرب چه نگاهی در مورد لایحه پالرمو دارند برای جمهوری اسلامی مهم نیست.

وی گفت: با اجرای داوطلبانه بسیاری از بندهای FATF متوجه شدیم که اجرای این موضوع هیچ تأثیری بر مسائل کشور ندارد و نباید انتظار رفع مشکلات کشور را داشته باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید با نگاه به ظرفیت‌های داخلی پتانسیل‌های درونی کشور را گسترش دهیم  و کاری به لوایحی که خاستگاه غربی دارند نداشته باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما