شناسهٔ خبر: 153675 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

در نماز جمعه امروز تهران مطرح شد؛

بیانیه گام دوم انقلاب، تبیین‌کنندۀ فصل نوین حرکت انقلابی و عمل جهادی ملت بزرگ ایران و امت اسلام و جبهه مقاومت

ابوترابی فرد/ حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه تهران: بیانیه «گام دوم انقلاب» که توسط مقام معظم رهبری صادر شد، تبیین‌کننده فصل نوین حرکت انقلابی و عمل جهادی ملت بزرگ ایران و امت اسلام و جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۳ اسفند تهران اظهار کرد: بیانیه «گام دوم انقلاب» که توسط مقام معظم رهبری صادر شد، تبیین‌کننده فصل نوین حرکت انقلابی و عمل جهادی ملت بزرگ ایران و امت اسلام و جبهه مقاومت است.

وی افزود: در این منشور با تحلیلی روشن از گذشته، نقشه راه برای تحکیم نظام انقلابی پویا، توانمند و پیشتاز در راستای دستیابی به تمدن اسلامی و بهبود جدی عملکرد ارکان نظام ارائه شده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در این بیانیه دستاوردهای شگرف گذشته در حوزه‌های امنیت، ثبات سیاسی، علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و تثبیت اراده ملی در کانون مدیریت کشور و نگاه به مسائل بین المللی، سنگین نمودن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور و افزایش عیار معنویت و اخلاق و ایستادگی شکوهمند در برابر قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکای جهانخوار تبیین شده است که قابل تحلیل‌های جدی است.

نظر شما