شناسهٔ خبر: 153651 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضایی کوچی: نرخ بلیط هواپیما در ایام نوروز ۹۸ تغییر نخواهد کرد

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: این کمیسیون در مذاکرات با مسئولان حمل و نقل ریلی در ارتباط با نرخ بلیط نیز تأکید کرد که قیمت بلیط قطار در نوروز ۹۸ نباید تغییر کند تا مسافران بتوانند بهتر از امکانات حمل و نقل ریلی استفاده کنند.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به ورود کمیسیون عمران مجلس به پرونده نرخ حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای در ایام نوروز 98، گفت: از ماه گذشته این کمیسیون، مذاکرات و مکاتبات خود با دستگاه ها در حوزه های مختلف حمل و نقل را آغاز کرده و خوشبختانه این سازمان ها همکاری مناسبی را با مجلس داشته اند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مکاتبه کمیسیون عمران مجلس با سازمان هواپیمایی، گفت: در این مکاتبه، درباره نرخ بلیط هواپیما در ایام نوروز مذاکرات جدی و قابل قبولی صورت گرفت، از این رو بر اساس گزارش این سازمان، نرخ بلیط هواپیما در ایام نوروز 98 تغییر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین کمیسیون عمران مجلس در مذاکرات با مسئولان حمل و نقل ریلی در ارتباط با نرخ بلیط نیز تأکید کرد که قیمت بلیط قطار در نوروز 98 نباید تغییر کند تا مسافران بتوانند بهتر از امکانات حمل و نقل ریلی استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در بحث حمل و نقل جاده ای نیز کمیسیون عمران مجلس معتقد به عدم افزایش قیمت بلیط اتوبوس بود، همچنین بر ضرورت افزایش خدمات رفاهی در حوزه حمل و نقل تأکید شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین اعضای کمیسیون عمران مجلس بر آمادگی و حضور کامل هلال احمر، اورژانس و ناجا در جاده ها تأکید کردند.

نظر شما